Thursday, November 20, 2008

NAMA DIGITAL ANDA

Apakah nama digital anda?

Sudah tentu anda ada banyak nama digital saperti orang lain.

Kalau anda tak ada nama digital maka anda bukanlah makluk yang dinamakan manusia kerana semua manusia ada nama digital.

Sila senaraikan nama digital anda.

Bersambung . . . . . . .


Dari TokkiD

Sambungannya . . . . (0811220229) "Ini masa digital pula"

Contoh:

Kerajaan Malaysia menamakan saya (nama digital saya) Empat puluh sembilan sebelas sifar lima kosong lapan lima puluh lapan tuan (bermaksud satu dalam bahasa Inggeris) yaitu 491105085821.

Bank saya menamakan saya sebagai Simpanan Kuala Lumpur Cawangan Pertama sembilan belas sembilan kosong satu satu, yaitu 11401199011.

Tabung Haji pula menamakan saya nama digital yang lain. Bagitu juga Visa Card, Touch and Go, Maxis, Celcom, Telekom Malaysia dan sebagainya.

Nama saya yang didaftar di Pendaftaran Negara dah tak dipakai oleh mereka.

Mungkin disatu masa nanti kita akan diberi hanya satu nama digital sahaja. Taklah pening kepala nak ingat semuanya.

Tunggulah masanya. Tapi kita mungkin tak sempat kerana kita ada dunia lain untuk disertai kerana dunia baru ini sedang menunggu kita.

ya.

Sambungan di bawah ini dimasukkan oleh oleh 1228000523608 . . . . . .

Anda nak tahu nama sebenar saya?

Anda boleh perolehi jawapannya di sini:

Sediakan wang kertas RM10.00 dan pergi ke mana-mana Mesin deposit wang tunai CIMB Bank (dulunya Bank Bumiputra). Masukkan nama digital saya 1228000523608 dan tunggu. Mesin tersebut akan mempamirkan nama saya sebenar saya. Teruskan . . . . . .

Masukkan RM10.00 anda (atau lebih jika perlu) dan terus ikut arahan mesin tersebut.

Pastikan slip deposit anda peroleihi dari mesin tersebut dan serahkan kepada pehak saya untuk mendapatkan resit resmi, takut-takut wang anda tak dimasukkan ke buku akaun saya kerana Bendahari saya tak perasan urusniaga yang anda buat tanpa pengetahuannya itu.

Pastikan juga nama saya yang dicatat oleh mesin CIMB tersebut tertera "MADRASATUL HUDA". Kalau tidak jangan teruskan kerana nama digital yang anda masukkan bukan saya punya. Ia kepunyan pehak yang namanya tertera di skrin.

Banyakkan dan Teruskan memderma/bersedekah




No comments:

My Blog List